شرکت نرم افزار عارف رایانه

مطالب مرتبط با ترفندها

نرم افزار مطب

نوشته تصادفي

تبلیغات متنی

برچسب های پرکاربرد

Link Building آموزش بهبود وضعیت سئو آموزش دانلود از گوگل مارکت آموزش دانلود از گوگل پلی اموزش سئو اندروید 5.1 بک لینک بک لینک بد بک لینک خوب بک لینک مفید بک لینک چیست بک لینک چیه بک لینک گوگل چیست تعریف بک لینک سئو سئو سایت سئو وردپرس شبکه اجتماعی عوامل موثر بر کیفیت یک لینک فواید تبلیغات در گوگل فواید تبلیغات گوگل فواید تبلیغ در گوگل فواید تبلیغ گوگل متا تگ ها مزایای تبلیغات در گوگل مزایای تبلیغات گوگل مزایای تبلیغ در گوگل مزایای تبلیغ گوگل پیج رنک کیفیت یک لینک

میکروبلاگ چیست

خانه » ترفندها » میکروبلاگ چیست

میکروبلاگ ابزاری برای وبلاگ نویسی است که به کاربران اجازه نوشتن محتواهای کوتاه بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ کاراکتر را می دهد. همچنین به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عناصر کم حجم مانند فایل و محتوا را می دهد. از جمله انواع شبکه های اجتماعی که سرویس میکروبلاگ را ارئه می دهند می توان به twitterr اشاره کرد، علاوه بر آن تعداد شبکه های اجتماعی جدید میکروبلاگ فارسی نیز روز به روز در حال افزایش است.

میکرو بلاگ و مزایای ان

میکروبلاگ ابزاری برای وبلاگ نویسی است که به کاربران اجازه نوشتن محتواهای کوتاه بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ کاراکتر را می دهد. همچنین به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عناصر کم حجم مانند فایل و محتوا را می دهد. از جمله انواع شبکه های اجتماعی که سرویس میکروبلاگ را ارئه می دهند می توان به twitterr اشاره کرد، علاوه بر آن تعداد شبکه های اجتماعی جدید میکروبلاگ فارسی نیز روز به روز در حال افزایش است. بنابراین ضروری است که صاحبان کسب و کار اینترنتی و همین طور متخصصان بازاریابی اینترنتی به میکروبلاگ که در واقع وبلاگ نویسی حرفه ای است به عنوان یکی از مهمترین روشهای بازاریابی اینترنتی توجه کنند و برای آن برنامه داشته باشند. پس اگر به دنبال یک روش خوب برای توسعه کسب و کار خود می گردید این مقاله آموزش وبلاگ نویسی را با دقت بخوانید.

میکروبلاگها به دلیل استفاده حداکثر از ۲۰۰ کاراکتر نیاز به داشتن مهارتی بیش تر از تولید محتوا دارند، زیرا شما مجبورید محتوای خود را طوری بهینه کنید تا بتوانید پیام مورد نظر خود را به مخاطبان انتقال دهید. این کار نیازمند این است که بتوانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در محتوا قرار دهید و توجه کنید که محتوای شما نباید صرفا تبلیغاتی باشد و باید تنوع موضوعی را در آن رعایت کنید. برای تولید محتوای میکروبلاگی می توانید از روشهای زیر استفاده کنید تا مخاطب بیشتری جذب کنید و در کنار آن ترافیک بیشتری برای وب سایت خود به ارمغان بیاورید:

  • روش حمله ای یا انتقادی : به دیدگاه یک شخص که در حوزه کاری شما فعالیت دارد و نظری اشتباه دارد، حمله کنید و از آن انتقاد کنید و نظری مخالف آنچه او داده بدهید. البته نباید احترام و ادب و رسمیت را فراموش کنید. شما فقط از این کار قصد دارید آگاهی لازم را به مخاطبان بدهید و فکر آنها را اصلاح کنید. به عنوان مثال: جناب آقای استاد … نظر شما درباره بهتر بودن URL فارسی برای سئو سایت اشتباه می باشد.
  • روش طنز : از محتوای طنز و یا حتی لطیفه برای برخی ارسالهای خود استفاده کنید. به عنوان مثال: سال جدید شد و گوگل قصد داره دوباره به وب مسترها هدیه بده!!! LOL
  • روش خبری یا اطلاع رسانی : حتما می دانید اخبار فوری و تازه به جذب مخاطب کمک می کند. پس در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید اولین نفری باشید که اخبار جدید را به مخاطبان انتقال می دهید. به عنوان مثال: فوری، گوگل AMPP را به عنوان روش استاندارد بهینه سازی سایت برای موبایل معرفی کرد.

به یاد داشته باشید برای تولید محتوای میکروبلاگی باید عجله را کنار بگذارید و کاملا روی محتوای تولیدی خود تمرکز کنید چون شما تعداد کاراکتر محدودی برای تولید محتوا دارید. محتوای میکروبلاگی تولیدی در کنار لینکهایی که به سایت خود می دهید ارزش و اعتبار ایجاد می کنند. پس باید محتوای سایت نیز بروز و با کیفیت باشد. به نوعی باید به مخاطب ثابت کنید که شما منبعی قابل اعتماد و با کیفیت هستید. استفاده از محتوای میکروبلاگ فقط مختص به سرویسهای ارائه دهنده آن نیست. شما می توانید در SMS و وبلاگها و دیگر شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

تیم سیب رنک بی صبرانه در انتظار سوالات، انتقالات و پیشنهادات شما عزیزان در مورد این مقاله است.


# # #

مطالب پیشنهادی

خبر مهم تغییرات نادر در وبمسترتولز

بک لینک چیست

بک لینک چیست و بک لینک مضر و مفید

تاثیر محتوای داغ در سئو

آموزش بهبود سئو با کمک متا تگ ها

آموزش بهبود سئو به کمک متا تگ ها

پربازدید های ترفندها

Sorry. No data so far.

نظرات شما